شمیم وصل

گروه اینترنتی شمیم وصل

شمیم وصل

گروه اینترنتی شمیم وصل

در مسیر خدا


 

گروه اینترنتی شمیم وصل

گروه اینترنتی شمیم وصل

سلام و درود خدا بر رسول مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و اهل بیت پاک و مطهرش


 

خدایا...

خواستم بگویم تنهایم ،

اما نگاه خندانت مرا شرمگین کرد ؛

چه کسی بهتر از تو ...؟

 

گروه اینترنتی شمیم وصل


گروه اینترنتی شمیم وصل



گروه اینترنتی شمیم وصل

 

گفتم : خدا آخه این همه سختی ؟ چرا ؟

گفت : * ان مع العسر یسرا *

" قطعا به همراه هر سختی آسانی هم هست. " (شرح/6)

گفتم : واقعا ؟

گفت : * فان مع العسر یسرا *

" حتما به همراه هر سختی آسانی هم هست. " (شرح/7)

گفتم : خوب خسته شدم دیگه ...

گفت : * لا تقنطوا من رحمة الله *

" از رحمت من نا امید نشو . " (زمر/53)

گفتم : انگار منو فراموش کردی ؟

گفت : * فاذ کرونی اذکرکم *

" منو یاد کن تا تو رو یاد کنم. " (بقرة/152)

گفتم : تا کی باید صبر کرد؟

گفت : * و ما یدریک لعل الساعة تکون قریبآ *

" تو چه می دونی ! شاید موعدش نزدیک باشه " (احزاب/63)
 

گفتم : تو بزرگی و نزدیکیت برای من کوچک، خیلی دوره! تا اون موقع چکار کنم؟

گفت : *و اتبع ما یوحی الیک واصبر حتی یحکم الله *

" کارهایی رو که بهت گفتم انجام بده و صبر کن تا خودم حکم کنم. (یونس/109)

ناخواسته گفتم : الهی و ربی من لی غیرک

گفت : * الیس الله بکاف عبده *

" من هم برای تو کافی ام " (زمر/36)

گفتم : تو خدایی و صبور ! من بنده ات هستم و ظرف صبرم کوچیکه ... یک اشاره کنی تمومه!

گفت : *عسی ان تحبوا شیئآ وهو شرّ لکم *

" شاید چیزی که تو دوست داری به صلاحت نباشه! " (بقرة/216)

گفتم : خدایا بعضی ها خیلی طعنه می زنن !!

گفت : * و ذر الّذین اتّخذوا دینهم و لعباً و لهواً و غرّتهمُ الحیاةُ الدّنیا .... * .

" رها کن کسانی را که دینشون را به مسخره و بازیچه گرفته ان و زندگی دنیا اون ها را فریب داده " (70/انعام)
.
.
.
اگه عاشق خدایی یه جمله واسش بنویس

 

 

گروه اینترنتی شمیم وصل

 

 

مرا اندکی دوست بدار ولی طولانی


گروه اینترنتی شمیم وصل

 

 

نظرات 192 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:31 ب.ظ

خیلی دوستت دارم که هیچ موقع تنهام نمی گذاری...

قاسم دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ب.ظ

hh دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:33 ب.ظ

خدای مهربون دوست دارم ازت میخوام ایمان من بیشتر کنی با توکل به تو میخوام ریسک بزرگی تو زندگیم کنم الهی به امید تو...

بارانی دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:44 ب.ظ

خدایا از صبرت همین بس که داری مرا تحمل میکنی.....از بخششت همین بس که به من ناسژاس هم روزی میدهی.....خدایا دوستت دارم با اینکه بدم!!

شهزاد کشاورز دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 ب.ظ

سلام خدای قشنگم ...
خیلی خاطرتو میخوام...واسه همه چیز ... و واسه هیچ چیز...
من یه بنده ی کوچیک و پر از اشتباهت هستم ... و البته عاشقتم ... خدای خوب من ,البته به آمرزش تو بیشتر امیدوارم تا به عمل خودم , اگرچه گناهای من خیلی بزرگن ولی لطف و رحمت تو بزرگتره ... خدای مهربون و زیبای من ...
اگر من لایق لطف و رحمت تو نیستم , رحمت و لطف تو لایق است که به من برسد و من را فرا گیرد زیرا همه چیز این عالم را لطف و رحمتت فرا گرفته... ای خدای زیبا آفرین و مهربان ...

مرضیه سادات دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ب.ظ

اگر با تمام مشکلاتی که دارم یه لحظه فکر کنم نگاهتو از من برداشتی واقعا اون روز روز مرگمه
تجربه کردم و بدترین تجربه عمرم بود سیاهترین روز را داشتم اون روز
مطمئنم مشکلاتو برام میاری تا گریه کنم تا شونه هاتو بیاری تا سرمو بذارم روش و گریه کنم مطمئنم اون موقع با اشکای من اشک میریزی
خدایا ولی زجر کشیدن منو ببین کمکم کن
تو تنها کس زندگی من هستی بعضی وقتا حس می کنم با اشکام اشک میریزی با استرسام استرس داری ولی بدترین لحظه هام موقعیه که فکر کنم فقط داری نگام می کنی هر چی فریاد میزنم فایده نداره خواهش می کنم باهام اینطوری رفتار نکن خدا جونم

مجید دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:52 ب.ظ

خدایا مگه از بهترم میشه، فرصتی که به من دادید تا ارزشهام رو زندگی کنم، تا در خدمتت باشم و با همه وجودم در راحت قدم بردارم. حضورتو هر لحظه احساس میکنم. عاشقتم خدایا عاشقتم.

nd سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:22 ق.ظ

فقط می تونم بگم: ایاک نعبد و ایاک نستعین

به آفرید سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:51 ق.ظ

با تمام خستگی م هنوز هم خیلی دوستت دارم.............خدایا دستم بالاست برامون دعا کن...بوس

Omid.R سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:00 ق.ظ

من را همین بس . که خدایی چون تو دارم

پویا سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:10 ق.ظ

خدایا متشکرم که به من اجازه می دهی با تمام گند گاریهایم باز هم سرم را بالا بگیرم وبگویم خدا یا شکرت وتو با بزرگواری تمام درحالیکه روی از من بر نمی گردانی زشتکاری هایم را به رویم نمی اوری

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:34 ق.ظ

پروردگارا همه چیز در ید قدرت توست، ظرفیت عاشقاته دوست داشتنت را هدیه فرما.

amir سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:13 ق.ظ

خدایا بهترین یاور و همراهم توهستی

ناشناس سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:26 ق.ظ

الله اکبر

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:49 ق.ظ

حتماً صلاح هر کس رو تو بهتر از اون میدونی .
اگر بظاهر کم نعمت دادی یا زیاد حتماً حکمت داشته .یک نفر همه چیز داره ولی نعمت سلامتی نداره ویک خیلی کم داره ولی سلامتی وآرامش داره که نعمت بزرگیه.
فقط میگم خدایا شکرت همیشه اون چیزی که صلاحه برای من قراربده.
شکر

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:56 ق.ظ

خدایا دوست داریم، شکر وسپاسگزاریم و ما و جوانان ما را همیاری کن

مهدیه سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:56 ق.ظ

خدای بزرگ من هیچ وقت نمی تونم شاکر نعمت هایی که به من دادی باشم اما بازهم در عین وقتحت ازت مب خواهم غفار العیوبم باشی.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:02 ق.ظ

دوووووووووووووووووووووووووووووووست داااااااااااااااااااااااااااارم خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا جوووووووووووووووووووووووووووون.

فرهاد سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:03 ق.ظ

هرچه دارم از اوست درهمه جا در هر کجا باشم او را شاکر وسپاس میگویم از او مدد وکمک میخوام بس

civh سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:13 ق.ظ http://mim-ta-miad.blogfa

دیوونتم

azita سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:13 ق.ظ

خدایا توی این دنیای نامردی، تو تنهام نذار

a-p سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:17 ق.ظ

lمن خدایی را دارم که تمام نعمتهایش را برای من ارزانی فرمود

سید مرتضی سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:17 ق.ظ

خدا آنچنان هست که هست و ما آنچنان که او تعیین و مقدر نموده است . پس نباید از خداوند بیش از آن چیز که صلاح میداند به ما عطا نماید خواست . چون ما صلاحمان را بیش از خالقمان نمیدانیم .

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:17 ق.ظ

خدایا از ابتدا تا انتها فقط تویی که با منی خیلی دوستت دارم.

فهی سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:22 ق.ظ

خدایا عاشقتم -کمکم کن منم خوب بشم

·٠•●✿سَعیـבو فاطِــمﮧ ✿●•٠· سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:28 ق.ظ

خدا یا دوست داریم

مستانه سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:29 ق.ظ

به یاد او که همیشه با من است...

احد سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:29 ق.ظ

خدایا به بزرگیت قسم می دم شتر دیدی ندیدی ما را عفو کن

مهسا سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:31 ق.ظ

سلام خداجون. خیلی خستم خودت میدونی همه کاری کردم پس چرا جوابمو نمیدی؟ تا کی باید انتظار بکشم. میدونم باهامی، چون همیشه هوامو داشتی. اینبارم تنهام نذار. هرچند بنده ی خوبی برات نیستم.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:31 ق.ظ

من تو را به خلوت خیال خود، بهترین بهترین خویش صدا میکنم....

hosein سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:36 ق.ظ

عاشقتم بخاطر همه چی

نگار سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:37 ق.ظ

خدایا دیگه بریدم خودت یه کاری بکن من که جز تو کسی رو ندارم

رها سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:43 ق.ظ

خدا جونم ازت ممنونم بخاطر تمام وقتهایی که فراموشت کردم وتو لحظه ای منو به حال خودم رها نکردی ، ازت ممنونم بخاطر تمام عزیزایی که به من دادی و ازت ممنونم بخاطر تمام خوبیهات، منو بخاطر تمام خطاهام ببخش وبیامرز، آمین

مهرانه سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:43 ق.ظ

با تمام تنهائی هام می دونم که تنها نیستم و تنها کسم در دنیای تنهای تو هستی ..........
خیلی دوست دارم

atousa سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:59 ق.ظ

خدایا ازت ممنونم که برام به دست بنده ات پیغام میفرستی.
دوستت دارم، خیلی زیاد.
کاش قدرتم در صبوری بیشتر بشه
کاش چشمم به حقایق باز بشه
کاش قلبم آروم بشه

محمد عباسی سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:10 ق.ظ

بار الها،
رحم کن بر بنده ضعیفت به حق محمد و خاندان پاک و مطهرش.

amir سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:11 ق.ظ

الهی مرامحتاج نامردان مگردان الهی به عزتت وبه شکوه جلالت قسمت میدهیم که مارا به خود یک لحظه وامگذار

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:12 ق.ظ

بار الها به خاطر همه گناهایی که کرده ام و میدونم که تو میبخشیم ازت ممنونم.من بنده خطاکار جز تو کسی را ندارم.

امین سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:12 ق.ظ

خدای من سلام البته میدونم میگی این سلامو یه جای دیگه که خودمو خودت میونیم باید بگی ولی خواستم اینجا پیشه این دوستان اعتراف کنم که خیلی صبوری خداجون چون داری منو تحمل میکنی البته ناگفته نمونه یه جورایی برای یاداوری داری قلقلکم می دی خلاصه بگم که خیلی باحالی چون تو خدای منی خالق من و دمنده روح منی پس دوستت دارم یه کاری کن بهت نزدیک بشم یا یه انرژی بهم بده من بیام نزدیکتر هدایتم کن همین والسلام

ساناز سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:27 ق.ظ

خدایا کاش می تونستم حافظه ت رو پاک کنم از گناه هایی که کردم .میدونم هر کی توبه کنه هر چقدر هم که گناه کرده باشه تو میبخشیش ولی شرمندگی باعث شده دیگه روم نشه حتی صدات بزنم.فقط بدون با همه ی گناهام خیلی دوستت دارم.

asal سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:40 ق.ظ

الهی و ربی من لی غیرک

قاسم عباسی سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:51 ق.ظ

خدایا دوستت دارم

سمانه سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:52 ق.ظ

خدای من تقدیرم را طوری که حتی فکرش را نمیکردم برایم نوشته ای، بهم قدرتی بده که بتوانم درک کنم و روز به روز نور معنویت را در دلم بیشتر و بیشتر کن. هیچوقت تنهایم نگذاشتی و همواره در کنام بودی. امیدوارم بنده لایقی برایت بوده باشم. دوست دارم معبود من

فرشته سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:03 ق.ظ

خدایا فقط شرمندتم،فقط همین که گاهی اوقات یادم میره چیزایی که تو خواستی یادم بمونه!!!!!!!منو بابت همه چی ببخش که خیلی ازت خجالت میکشم

فروغ سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:05 ق.ظ

دلم گرم خداوند صبور و خالق صبریست
که شب ها می نشیند در کنارم تا که بیند می رسد آن شب
که گویم عاشقش هستم؟

ثریا سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:30 ق.ظ

مثل همیشه هیچوقت تنهام نذار..
و هرروز عاشقترم کن..

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 ق.ظ

دیروز از تو یک درخواست کردم همان لحظه معجزه ات را دیدم ازت ممنونم خدایا

sh_hashemi سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 ق.ظ

خدایا آنقدر عشقت درونم جاری شده که نمی دانم کجا هدایتش کنم تا دیگران مثل من سیراب گردند چون قدر این عشق را نمی دانند و فقط مثل باد بدون اعتنا به هم از کنار یکدیگر می گذرند مانند عمری که تو به آنها اعطا فرمودی و نداسته و از روی نا آگاهی هدر میدهند

عباس سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:50 ق.ظ

امیدوارم ان گونه که باید شناخته شوی.بشناسمت!ای خوب من !که اگر درست شناخته شوی جاهلی را عالم واگر نادرست شناخته شوی عالمی را جاهل خواهد ساخت. امیدورام....

ye pesare bad سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ق.ظ

kheyli dooset daram behtarin rafigham va tanha rafigham
hame tanham mizaran,ama akharesh toe ke pedare mani
dooset daram khoda
babaye man

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد