شمیم وصل

گروه اینترنتی شمیم وصل

شمیم وصل

گروه اینترنتی شمیم وصل

کنسرت محمد علیزاده

 

گروه اینترنتی شمیم وصل

 


گروه اینترنتی شمیم وصل

 

گروه اینترنتی شمیم وصل


 خیلی خوشحالم از اینکه تو به قلبم اومدی ....


این کلیپ فوق العاده احساسی و دیدنی است


توصیه می کنم حتما ببینید...




گریه احسان و سولماز معروف در کنسرت محمد علیزاده 


شاید کنسرت شهریور ماه محمد علیزاده از یکی از بیاد ماندنی ترین و زیباترین کنسرت هم برای خودش و هم برای هوادارنش باشد تا همیشه!

محمد علیزاده در کنسرت خود پس از اجرای یک آهنگ  از ارکسترش خواست که سکوت کنند و رو به حاضرین گفت: «اصولا زیاد وقت ندارم برنامه های تلویزیون را ببینم ولی ماه رمضان امسال به صورت اتفاقی برنامه «ماه عسل» را دیدم و زن و شوهری که دوست داشتن و عشق شان جور دیگری بود. احساس عجیبی داشتم و خیلی در مورد آن برنامه فکر کردم. امروز در این برنامه میزبان «سولماز و احسان» عزیز هستیم.»



علیزاده با معرفی این زوج معروف که از آن برنامه به شهرتی فراوان در بین مردم رسیده بودند، باعث شد حاضرین در سالن به صورت ایستاده به تشویق مهمانان ویژه این کنسرت بپردازند. این لحظات بکر همزمان شد با اجرای قطعه «خیلی خوشحالم» و اهدای تابلوی که روی آن نوشته شده بود: «من از عشق بارون به دریا زدم…» به این زوج و همزمان تصویر اشکهای «سولماز» که به شدت احساساتی شده بود در سالن روی ال ای دی ها پخش شد تا شدت تشویق ها اوج بگیرد و لحظات عجیبی در سالن حکمفرما شود.





دانلود کلیپ ویدیوی کنسرت محمد علیزاده بخش خیلی خوشحالم


دانلود موزیک خیلی خوشحالم با صدای محمد علیزاده با کیفیت عالی


گروه اینترنتی شمیم وصل






دانلود آهنگ فوق العاده زیبای جاده یک طرفه

دانلود


گروه اینترنتی شمیم وصل


                                                                          



معرفی شرکت توسعه ارتباطات راگا


شرکت توسعه ارتباطات راگا ، با 6 سال تجربه فعالیت در عرصه تجارت الکترونیک و کسب و کار مجازی و با بهره مندی از تیمی مجرب در زمینه بازاریابی و فروش ، ضمن تامین زیرساختهای فنی ، نرم افزاری و اجرایی و با تکیه بر دانش و مهارت متخصصین این حوزه و نیز ایجاد دپارتمان های تخصصی تجارت الکترونیک از جمله بخش تامین کالا ، واحد باراریابی ، تبلیغات و فروش ، واحد لجستیک و توزیع و نهایتا خدمات پس از فروش ، در سال 1393 با انعقاد قرارداد همکاری با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ، به عنوان یکی از شرکتهای واسط پستی ، فعالیت حرفه ای خود را در این حوزه آغاز نمود. رسالت این شرکت و اهداف بلند مدت تیم مدیریتی این مجموعه ، ارائه خدمات با کیفیت در حوزه تجارت الکترونیک و جذب و همکاری با فروشگاههایی است که تابع قوانین دولت جمهوری اسلامی ایران بوده و محصولات با کیفیت ارائه می نمایند. یکی از مزیتهای شرکت راگا در قیاس با برخی از رقبای فعال در سرویس خرید پستی این است که تمامی نرم افزارها و سامانه های شرکت راگا (www.cod.ir) توسط واحد فنی شرکت طراحی و تولید گردیده و توسط این تیم بصورت 24 ساعته پشتیبانی گردیده و بر اساس نیاز ذینفعان و در کوتاهترین زمان ممکن توسعه می یابد.


جهت کسب اطلاعات بیشتر و راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود به سایت www.cod.ir مراجعه فرمائید


گروه اینترنتی شمیم وصل



گروه اینترنتی شمیم وصل