شمیم وصل

گروه اینترنتی شمیم وصل

شمیم وصل

گروه اینترنتی شمیم وصل

معرفی سایت


 

گروه اینترنتی شمیم وصل

 

گروه اینترنتی شمیم وصل

 

گروه اینترنتی شمیم وصل

 

 معرفی سایت

 

مطمئنا بسیاری از کاربران کامپیوتر به دنبال اسکرین سیورهای زیبا برای کامپیوتر شخصی خود می باشد . سایتی که در اینجا معرفی خواهیم کرد اسکرین سیور های فوق العاده زیبا و با کیفیت 3D و بصورت پاناروما از مکانهای زیبا  در اختیار شما قرار می دهد. مطمئنا از این سایت لذت خواهید برد.


نمای سایت :

گروه اینترنتی شمیم وصل

 

نشانی سایت :

 

http://3dmekanlar.com

 

گروه اینترنتی شمیم وصل

 

هیچ بالشی نرم تر از وجدان آسوده نیست
 

 

گروه اینترنتی شمیم وصل

تی شرت محرم


http://www.30cd.biz/upload_pic/1381867800.gif


برای آقایان خوش سلیقه و عزاداران واقعی ...


با کیفیت استثنایی و چاپ عالی

برای اولین بار در ایران


http://www.30cd.biz/upload_pic/1381867802.jpg


تی شرت آستین بلند یا ابا عبدالله الحسین، طرح ماه محرم امسال با طراحی متفاوت از دیگر طراحی های موجود در بازار ارائه شده. در این محصول از نشانه هایی مانند فرشتگان آسمانی کتیبه های سنتی و دیگر نشانه های عاشورایی استفاده شده که در کنار دو رنگ سفید و قرمز زیبایی خاصی را به کار بخشیده است.  طراحی کار مزین به مصرع زیبای (خیمه ی دل بوی محرم گرفت) می باشد. جنس این تی شرت از پارچه پنبه است که به صورت سایط بندی متفاوت ارائه شده است که امیدواریم مورد قبول و رضایت شما عزاداران حسینی قرار بگیرد.

 

http://www.30cd.biz/upload_pic/1381867799.gif    http://www.30cd.biz/upload_pic/1381867799.gif

خـرید پستی >> قیمت فقـط : 26000 تـومان

  http://www.30cd.biz/upload_pic/1378297017.gif

 

گروه اینترنتی شمیم وصل

 

 

وضو

گروه اینترنتی شمیم وصل
 
گروه اینترنتی شمیم وصل
 
گروه اینترنتی شمیم وصل
وضو ؛ راهی برای رفع انرژیِ منفی
گروه اینترنتی شمیم وصل
آب یکی از پاک ترین و مقدس ترین منابع موجود روی کره خاکیست که با استفاده از آن شما دفع انرژی منفی میکنید و انرژی مثبت و پاکی آب رو به درون وجودتان منتقل میکنید ...
متافیزیک برای همه است . همه ی ادیان و مذاهب قبولش دارند . می خواهیم در این پست اثرات مثبت وضو را از منظر متافیزیک بررسی نمائیم.  کاری هم به جنبه ی مذهبی وضو گرفتن در دین مبین اسلام نداریم که بحث پیرامون این موضوع خود مجال دیگری را مطلبد  . در واقع وضو گرفتن فلسفه ی خاصی برای خودش دارد . متافیزیک اثبات می نماید که وضو گرفتن ، انرژی منفی را از بدن دفع         می نماید.

کف دستان شما چاکراست هنگام شستن دست انرژی منفی رو تخلیه میکنید بعد نوبت به شستن صورت میرسد . بالای پیشانی شما یک چاکرای دیگر است که شما با ریختن آب از بالای صورت به سمت پائین تخلیه انرژی منفی میکنید ، نوبت شستن دستها میرسد آقایان روی آرنج چاکرا دارند و خانومها پشت آرنج که شما با شستن آن به صورت وارونه یعنی .ریختن آب از بالای آرنج به سمت پایین دفع انرژی منفی میکنید نوبت به شستن چاکرای هفت که همان مسح سر است میرسد و باز همان عمل برعکس . یعنی از سمت فرق سر به پایین ...
اگر دقت کرده باشید هنگام وضو گرفتن تنها جایی که از پایین به بالا شسته میشود مسح پاست . شما از نقطه ی انگشت شست پا دست خود را به سمت بالا میکشید . چرا ؟؟؟  تنها جاییکه انرژی مثبت به بدن برمیگردانید مسح پا میباشد  .در تمام مراحل وضو گرفتن با هفت چاکرای بدن سر و کار داریم در تمام مراحل از تمام چاکراها به وسیله ی آب که منبع پاکی و قداسته انرژی های منفی بدن رو به سمت خارج دفع کرده و در مرحله ی آخر وضو گرفتن انرژی مثبت رو وارد بدن میکنیم  وضو گرفتن علاوه بر اینکه یکی از راه های دفع انرژی منفی و جذب انرژی مثبت است باعث آرامش انسان هم میشود ...
مثلا هروقت که سردرد دارید ... عصبی هستید و یا احساس میکنید که روحتان سنگین شده وضو بگیرید . 
 
اینکار به شما آرامش میدهد
 

گروه اینترنتی شمیم وصل
 
حضرت علی علیه السلام:
از آنانی مباش که آنچه را مایه عبرت است وصف می کنند اما خود عبرت نمی گیرند،
در اندرز دادن مبالغه کند و خود اندرز نپذیرد
 

گروه اینترنتی شمیم وصل

 
گروه اینترنتی شمیم وصل
 
 
__._,_.___

لبخند حیات بخش



 
گروه اینترنتی شمیم وصل
 
گروه اینترنتی شمیم وصل
 
گروه اینترنتی شمیم وصل
 

بسیاری از مردم کتاب "شاهزاده کوچولو " اثر "اگزوپری" (آنتوان دو سنت‌اگزوپری) را می شناسند. اما شاید همه ندانند که او خلبان جنگی بود و با نازیها جنگید و کشته شد (
آنتوان دو سنت‌اگزوپری نویسنده و خلبان اهل فرانسه بود.). قبل از شروع جنگ جهانی دوم اگزوپری در اسپانیا با دیکتاتوری فرانکو می جنگید. او تجربه های حیرت آور خود را در مجموعه ای به نام لبخند گردآوری کرده است. در یکی از خاطراتش می نویسد که او را اسیر کردند و به زندان انداختند او که از روی رفتارهای خشونت آمیز نگهبانان حدس زده بود که روز بعد اعدامش خواهند کرد مینویسد :"مطمئن بودم که مرا اعدام خواهند کرد به همین دلیل بشدت نگران بودم. جیبهایم را گشتم تا شاید سیگاری پیدا کنم که از زیر دست آنها که حسابی لباسهایم را گشته بودند در رفته باشد یکی پیدا کردم و با دست های لرزان آن را به لبهایم گذاشتم ولی کبریت نداشتم. از میان نرده ها به زندانبانم نگاه کردم. او حتی نگاهی هم به من نینداخت درست مانند یک مجسمه آنجا ایستاده بود. فریاد زدم "هی رفیق کبریت داری؟" به من نگاه کرد شانه هایش را بالا انداخت و به طرفم آمد. نزدیک تر که آمد و کبریتش را روشن کرد بی اختیار نگاهش به نگاه من دوخته شد. لبخند زدم و نمی دانم چرا؟ شاید از شدت اضطراب، شاید به خاطر این که خیلی به او نزدیک بودم و نمی توانستم لبخند نزنم. در هر حال لبخند زدم و انگار نوری فاصله بین دلهای ما را پر کرد. میدانستم که او به هیچ وجه چنین چیزی را نمیخواهد ولی گرمای لبخند من از میله ها گذشت و به او رسید و روی لبهای او هم لبخند شکفت. سیگارم را روشن کرد ولی نرفت و همانجا ایستاد و مستقیم در چشمهایم نگاه کرد و لبخند زد من حالا با علم به اینکه او نه یک نگهبان زندان که یک انسان است به او لبخند زدم. نگاه او حال و هوای دیگری پیدا کرده بود ...
پرسید: "بچه داری؟" با دستهای لرزان کیف پولم را بیرون آوردم و عکس اعضای خانواده ام را به او نشان دادم و گفتم :" اره ایناهاش" او هم عکس بچه هایش را به من نشان داد و درباره نقشه ها و آرزوهایی که برای آنها داشت برایم صحبت کرد. اشک به چشمهایم هجوم آورد. گفتم که می ترسم دیگر هرگز خانواده ام را نبینم. دیگر نبینم که بچه هایم چطور بزرگ می شوند. چشم های او هم پر از اشک شدند. ناگهان بی آنکه که حرفی بزند قفل در سلول مرا باز کرد و مرا بیرون برد. بعد هم مرا بیرون زندان و جاده پشتی آن که به شهر منتهی می شد هدایت کرد! نزدیک شهر که رسیدیم تنهایم گذاشت و برگشت بی آنکه کلمه ای حرف بزند!
یک لبخند زندگی مرا نجات داد!
بله لبخند بدون برنامه ریزی؛ بدون حسابگری؛ لبخندی طبیعی زیباترین پل ارتباطی آدم هاست. ما لایه هایی را برای حفاظت از خود می سازیم. لایه مدارج علمی و مدارک دانشگاهی، لایه موقعیت شغلی و این که دوست داریم ما را آنگونه ببینند که نیستیم.
زیر همه این لایه ها من حقیقی و ارزشمند نهفته است. من ترسی ندارم از این که آن را روح بنامم من ایمان دارم که روح های انسان ها است که با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند و این روح ها با یکدیگر هیچ خصومتی ندارد. متاسفانه روح ما در زیر لایه هایی ساخته و پرداخته خود ما که در ساخته شدنشان دقت هولناکی هم به خرج می دهیم ما از یکدیگر جدا می سازند و بین ما فاصله هایی را پدید می آورند و سبب تنهایی و انزوایی ما می شوند.
داستان اگزوپری داستان لحظه جادویی پیوند دو روح است که آدمی به هنگام عاشق شدن و نگاه کردن به یک نوزاد این پیوند روحانی را احساس می کند. وقتی کودکی را می بینیم چرا لبخند می زنیم؟ چون انسان را پیش روی خود می بینیم که هیچ یک از لایه هایی را که نام بردیم روی من طبیعی خود نکشیده است و با همه وجود خود و بی هیچ شائبه ای به ما لبخند می زند و آن روح کودکانه درون ماست که در واقع به لبخند او پاسخ می دهد.
گروه اینترنتی شمیم وصل
 
لازمست گاهی از خود بیرون آمده و از فاصله ای دورتر به خودت بنگری
  واز خود بپرسی که سالها سپری شد تا آن شوم که اکنون هستم
آیا ارزشش را داشت ؟
 

گروه اینترنتی شمیم وصل

 
گروه اینترنتی شمیم وصل
 
 

بحران


 

گروه اینترنتی شمیم وصل

 

گروه اینترنتی شمیم وصل

این شبها زینب چه مات به حسین می نگرد,

حسینم خدا نیاورد شبهاى بى تو را!

گروه اینترنتی شمیم وصل

روابط زن و مرد ایرانی در آستانه تحول

تحول عظیم اجتماعی در ایران چالشی به مراتب بزرگتر از بحران رابطه با آمریکا است. کوچک‌شدن خانواده‌ها، افزایش میزان طلاق، کاهش ازدواج و ورود زنان به بازار کار چهره جامعه را برای همیشه تغییر خواهد داد.

alt

تحول عظیم اجتماعی

همه آمارهایی که این روزها منتشر می‌شوند، حکایت از تحول عظیم اجتماعی دارند. جامعه شناسان می‌گویند تغییراتی که امروز جامعه شاهد آن است، برای همیشه چهره ایران را تغییر خواهد داد. تغییراتی که چندان هم خوشنایند "دکترین اسلامی" حاکم نیست.

alt

کوچک شدن خانواده‌ها

خانواده‌های ایرانی دیگر به بزرگی گذشته نیستند. خانواده‌های تشکیل شده از حیث تعداد اعضا دچار تغییر و تحول بنیادی شده‌اند. حرکت خانوار ایرانی از ۵ و ۶ نفره در دهه ۶۰ و اوایل هفتاد به‌سوی ۲ و ۳ در اواخر دهه ۸۰ و اوایل دهه ۹۰ نشان از تعریف جدید ایرانیان از خانواده دارد. دست‌خط مشکلات اقتصادی، زندگی شهری و میزان تحصیلات در این تعریف بوضوح دیده می‌شود.

alt

وضعیت خانواده در مناطق روستایی

در گذشته خانواده‌های روستایی به حیث نیاز به نیروی کار بزرگتر از خانواده‌های شهری بودند. در سال‌های گذشته خانواده‌های روستایی نه تنها کوچک شده‌اند، بلکه به قول محسن رضایی، روستاها به خانه سالمندان تبدیل شده‌اند. بسیاری از روستاییان جوان به‌خصوص در مناطق مرکزی ایران به شهرها مهاجرت کرده‌اند.

alt

بزرگ‌شدن کودکان بدون پدر و مادر در روستاها

در بسیاری از مناطق روستایی به‌خصوص روستاهای نزدیک به شهرها، مردان و زنان برای یافتن کارهای فصلی راهی شهر می‌شوند و کودکان نزد پدر و مادربزرگ می‌مانند. چنین وضعیتی در کنار مشکلات عاطفی، گسست‌های خانوادگی را نیز به همراه دارد.

alt

کاهش ازدواج

روند کاهش ازدواج در حالی که از سال ۱۳۹۰ برای نخستین بار رشد منفی نشان داد در سال ۹۱ نیز ادامه یافت. ازدواج درسال ۹۱ به میزان منفی ۱ / ۵ درصد رسید که این نسبت درنقاط روستایی ۹ / ۵ درصد بوده است.

alt

افزایش سن ازدواج

مشکلات اقتصادی بویژه بیکاری شدید در میان جوانان و تغییرات ارزشی و هویتی جوانان باعث بالارفتن سن ازدواج به بعد از ۲۵ سالگی شده است. به گفته مدیر کل دفتر اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال سهم ازدواج‌های بالای ۳۵ سال برای مردان و بالای ۳۰ سال برای زنان در محدوده زمانی سال‌های ۸۴ تا ۹۱ دوبرابر شده است.

alt

مشکل بازتولید ساختارهای سنتی

ساختارهای سنتی ازدواج مثل هزینه‌های سرسام‌آور جشن‌های عروسی و عقد، مهریه‌های کلان، جهیزیه سنگین، دخالت فعال خانواده‌ها در همسریابی، عمده شدن مولفه‌های مادی و اقتصادی در کنار مشکلات اقتصادی همچون عدم کفایت درآمد برای تشکیل خانواده، بیکاری و هزینه سنگین مسکن و افزون بر آن خدمت سربازی که بر سن ازدواج پسران می‌افزاید باعث شده تا ساختارهای سنتی با مشکل بازتولید روبرو شوند.

alt

افزایش طلاق

در طی سال‌های ۱۳۸۳ تا ۱۳۹۰ در مجموع ۸۶۸ هزار و ۳۱۲ زوج در ایران از هم جدا شدند. میزان طلاق در سال ۹۱ نسبت به سال قبل ۶ درصد افزایش یافت.

alt

دلائل افزایش طلاق

نتایج بررسی که سال ۹۰ بر روی هزار پرونده طلاق صورت گرفت حاکی است فقر مهارت‌های ارتباطی، عدم تناسب خصوصیات شخصیتی دختر و پسر، اختلالات بالینی، مشکلات اقتصادی، مشکلات جنسی، رفتارهای پرخطر مانند اعتیاد و دخالت‌های والدین ازعوامل طلاق هستند.

alt

طلاق عاطفی

یک نوع خانواده مبتنی بر نوعی طلاق نیز در دهه گذشته رشد زیادی داشته است. طلاق عاطفی به این معنا که زن و شوهر عملا از هم جدا هستند و هیچ رابطه‌ی عاطفی ندارند، اما به دلایل اجتماعی، اقتصادی و یا خانوادگی مثل حمایت از فرزندان با هم زندگی می کنند.

ارسـال جدیـدتـرین مطالـب، اخبـار و سـوژه های داغ اینتـرنتی هر شـب به ایمیـل شما
[اینجـا کلیـک کنیـد و رایـگان عضـو شویـد]

 

alt

تغییر هویت‌زنان

نظام ارزشی زنان ایرانی علیرغم همه محدودیت‌ها در سال‌های گذشته تغییر کرده است. افزایش چشم‌گیر زنان تحصیل کرده نگاه آنان به شیوه زندگی سنتی را تغییر داده است. آنان دیگر حاضر نیستند علیرغم تحصیلات عالیه به کنج خانه رانده شوند.

alt

زنان شاغل

حضور زنان در بازارکار و کسب درآمد باعث استقلال مالی زنان بسیاری شده است.جامعه‌شناسان می‌گویند استقلال مالی زنان بر نقش و جایگاه آنان در درون نهاد خانواده تاثیر به‌سزایی دارد. از سوی دیگر استقلال مالی دختران شاغل حتی در روند انتخاب و یا عدم انتخاب همسر در سنین بین ۲۵ تا ۳۰ سال نیز دخیل است.

alt

تحولی دیگر

افزایش ازدواج دختران با پسران کم سن و سال‌تر از خود تحولی جدید است. در ۷ / ۱۰ درصد ازدواج‌هایی که در سال ۹۱ در ایران ثبت شده، سن زن بیشتر از مرد است. جالب اینکه این تحول در روستاها نیز دیده می‌شود و حتی درصد آن از شهرها کمی بالاتر است. از کل ازدواج‌هایی که در نقاط روستایی صورت گرفته ۱۱ درصد از کل آمار را این ازدواج‌ها تشکیل می‌دهند.

alt

خانواده‌های غیر قانونی

اکنون خانواده در ایران دیگر نهادی متشکل از مرد و زن نیست که عقدنامه‌ی شرعی و قانونی داشته باشند و زن مکلف به تمکین به شوهر باشد. در سال‌های اخیر دختران و پسران به زندگی با هم پرداخته‌اند و به هم تعهد عاطفی دارند، اما رسما ازدواج نکرده‌اند. این خانواده‌ها در ایران غیر قانونی هستند.

alt

بحران فرهنگ مردسالار

اکنون انتظارات زوجین در خانواده ایرانی از یکدیگر در حال دگرگونی است. گسترش بی‌بازگشت و هر چه بیشتر اشتغال زنان این دگرگونی را بازهم بیشتر خواهد کرد. تغییر نوع روابط مرد و زن که به کاهش قدرت مرد در رابطه با زن انجامیده، فرهنگ مرد‌سالار و باورهای سنتی و دینی را بحرانی کرده است.

 

منبع  : گروه کبود

گروه اینترنتی شمیم وصل

 

گناهی که تو را پشیمان کند بهتر از کار نیکی است که تو را به خودپسندی وا دارد.


 حضرت علی (ع)


گروه اینترنتی شمیم وصل

 

گروه اینترنتی شمیم وصل

 

 


 

گروه اینترنتی شمیم وصل

 

گروه اینترنتی شمیم وصل


دل خوش به سلامی هستیم که جوابش واجب است!


السلام علیک یا اباصالح المهدی (عج الله)

گروه اینترنتی شمیم وصل


اندرز ستان


یه روز گاو پاش میشکنه دیگه نمی تونه بلند شه کشاورز دامپزشک میاره . دامپزشک میگه اگه تا 3 روز گاو نتونه رو پاش بایسته گاو رو بکشید  گوسفند اینو میشنوه و میره پیش گاو میگه بلند شو بلند شو گاو هیچ حرکتی نمیکنه... روز دوم باز دوباره گوسفند بدو بدو میره پیش گاو میگه بلند شو بلند شو رو پات بایست باز گاو هر کاری میکنه نمیتونه بایسته رو پاش . روز سوم دوباره گوسفند میره میگه سعی کن پاشی وگرنه امروز تموم بشه نتونی رو پات وایسی دامپزشک گفته باید کشته شی . گاو با هزار زور پا میشه..صبح روز بعد کشاورز میره در طویله و میبینه گاو رو پاش وایساده از خوشحالی بر میگرده میگه گاو رو پاش وایساده جشن میگیریم ...گوسفند رو بکشید .


نتیجه اخلاقی:
در کاری که به شما مربوط نیست، دخالت نکنید

 


موافقین و مخالفین مطلب فوق لطفا نظراتشونو برای ما بیان کنند


آیا صرفا نیت انجام  دادن کار خیر کافی است یا باید مصلحت را هم در نظر گرفت؟



 

گروه اینترنتی شمیم وصل


دلم عجیب پراست... آنقدر پر، که اضافه اش ازگوشه ی چشمانم میچکد...


درخلوت دلت باخدا، دعایم کن،


 شاید حاجت من در بند کلامی از جانب تو به خدا باشد...



گروه اینترنتی شمیم وصل


جایی که بشر  ساختار شکنی می کنه و چشم به تصاحب شکار حیوانات درنده دارد


مستندی کوتاه و زیبا از BBC


Download



گروه اینترنتی شمیم وصل


 کیف آلوما والت  aluma wallet


کیف کارت آلوما والت اولین و تنها کیف کارت و مدارک قفلی
با روکش آلومینیومی در رنگ های مختلف
باریک و جمع جور
 تنها به اندازه کف دست

سازماندهی پول و کارت های اعتباری شما در کمترین زمان ممکن
 

http://www.30cd.biz/upload_pic/1366882729.jpg


قابلیت ورق ورق کردن به عنوان آلبوم کارت

 

بسیار مقاوم و تقریبا خراب نشدنی
 

http://www.30cd.biz/upload_pic/1359192104.jpg
 

قیمت : 14800تومان

http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif     http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif

 

 

گروه اینترنتی شمیم وصل