شمیم وصل

گروه اینترنتی شمیم وصل

شمیم وصل

گروه اینترنتی شمیم وصل

بعد چهارم در قرآن

افقی تازه از نگرش انسان به حیات در بعد چهارم

 

در طول چند سال فعالیتم در گروه ، از هیچ مطلبی به اندازه این ایمیل لذت نبردم

مطمئنم با مطالعه این مطلب دیدگاه شما به خلقت انسان ، خداوند، جهان آخرت و ... وسیعتر خواهد شد.

مطالعه عمیق این ایمیل را تمامی شما بزرگواران توسعه می کنم.

باور بفرمائید این ایمیل ارزش چندین بار مطالعه را دارد.

انتظار داریم در انتشار آن کوشا باشیم.

گروه اینترنتی شمیم وصل

نظرات 16 + ارسال نظر
Omid.R چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:58 ق.ظ

واقعاً معرکه است

sooreh چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:30 ق.ظ

جلال چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:35 ق.ظ

ممنون از این مطلب امیدوارم از این دست مطالب باز هم برام ارسال کنید

عسل چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:38 ق.ظ

عالی عالی عالی
از همه نظر عالی و جذاب بود کاش میشد از قران و پیامبر اینگونه شیرین و جذاب مطلب جمع آوری کنید و بگین
ممنون

ش.کشاورزی چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ق.ظ

بی نهایت ممنونم از شما به خاطر این ایمیل بسیار عالی. به خودم میبالم که خدای به این زیبایی دارم... که همه چیز این عالم رو روی نظم و ریاضی پهن کرده...به خودم میبالم از داشتن چنین خدای قدرتمند و عالمی...من یک انسان هستم و درکل آفرینش بسیار کو چک و در مقابل قدرت پروردگارم حقیقتا ناچیز و حقیرم...چه زیباست که حتی یک ذره ی ناچیز رو هم فراموش نکرده و همیشه همراه اون ذره هست. با همه ی ابعاد وجودم عاشقانه دوستت دارم خدای زیبا آفرین من.
سبحان الله و الحمدالله و الله اکبر

فریبا چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:20 ب.ظ

سلام
من این ایمیلو خوندم و همونطور که خودتون گفته بودین بهترین ایمیل این گروه بود و برای من جزء بهترین ایمیل های تمام عمرم هست.

واقعا ازتون ممنونم ایمیل فوق العاده ای بود. دو بار خوندمش و حال عجیبی دارم.

من سردبیر یه مجله علمی تو دانشگاهمون هستم و میخواستم این مطلبو در مجله چاپ کنم
لطفا نویسنده این مطلبو به من معرفی کنید و ایمیل یا شماره تماسی از ایشون به من بدین تا با ایشون صحبت کنم.

از همکاریتون ممنونم

niknammina چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:45 ب.ظ http://www.google.com

Ok

mohammad پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:57 ق.ظ

خوب

علی پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:37 ب.ظ

فوق العاده ست وووااااایییییییییییییی

[ بدون نام ] جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:47 ق.ظ

عالی بود. کاش انسانهای متکبر وقدرت طلب دنیا قطره در مقابل دریا بودن خود را درک کنندو در برابر قدرت خداوند ی سر تعظیم فرود آورند!

مهرنوش جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:16 ق.ظ

بسیار جالب و جدید بود . همیشه مطالب علمی نو و در عین حال عرفانی باعث شگفت من می شود . بسیار خوشم آمد

mehdi جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:31 ب.ظ

بسیار زیبا بود ممنونم

masumeh شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:09 ق.ظ

سلام
عالی یود!

فریبا شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:46 ب.ظ

اگر ممکنه لطفا نویسنده یا نویسندگان این مطلبو به من معرفی کنید.

من همچنان منتظرم

ممنون

ali یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 ق.ظ

بسیار آموزنده و عالی بود. ایکاش مسلمانان دانشمند بیشتر در پی یافتن اسرار علوم قرانی و آموزش آن بودند .

علیرضا شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 ق.ظ

ایمیل ارسالی در مورد بع چهارم بسیار بسیار جالب و مهم بود و افق جدیدی را به روی من گشود .
خیلی ممنون.
اجرکم علی الله.
ومن الله توفیق.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد